INFORMACJA O SPOSOBACH I ZASADACH UDOSTĘPNIANIA DANYCH ZAWARTYCH W REJESTRACH, EWIDENCJACH I ARCHIWUM
Dane zawarte w prowadzonych rejestrach i ewidencjach udostępniane są w siedzibie Urzędu Miejskiego na wniosek zainteresowanego podmiotu. Informacji udziela pracownik prowadzący dany rejestr bądź ewidencję z zastrzeżeniem informacji, których udostępnienie podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych. W Urzędzie Miejskim w Wyszkowie prowadzone jest archiwum zakładowe. Z zasobu dokumentacji prowadzonego w archiwum można korzystać codziennie w godzinach pracy Urzędu.
WYKAZ REJESTRÓW I EWIDENCJI
- Rejestr wymiarowy;
- Rejestr zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzających stan zaległości;
- Rejestr przypisów i odpisów;
- Rejestr zaświadczeń o stanie majątkowym podatników;
- Ewidencja tytułów wykonawczych łącznego zobowiązania pieniężnego;
- Ewidencja podatkowa podatku od posiadania psów;
- Ewidencja upomnień łącznego zobowiązania pieniężnego;
- Ewidencja upomnień podatku od środków transportowych;
- Ewidencja tytułów wykonawczych podatku od środków transportowych;
- Ewidencja środków trwałych; - Zestawienie opłaty skarbowej;
- Ewidencja upomnień podatku od nieruchomości;
- Ewidencja tytułów wykonawczych podatku od nieruchomości;
- Ewidencja wysłanych upomnień, wezwań i tytułów wykonawczych;
- Dzienniki obrotów; - Archiwum dokumentów płacowych pracowników Urzędu Miejskiego;
- Archiwum dokumentów płacowych pracowników zlikwidowanego Państwowego Ośrodka Maszynowego;
- Ewidencja zarządzeń decyzji, pism okólnych Burmistrza; - Ewidencja działalności gospodarczej;
- Ewidencja licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką;
- Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- Ewidencja osób zameldowanych na terenie gminy Wyszków: - na pobyt stały, - na pobyt czasowy powyżej 3 miesięcy, - na pobyt czasowy do 3 miesięcy (dotyczy obywateli państw trzecich) - podlega ustawie o ochronie danych osobowych,
- Ewidencja rejestru wyborców - podlega ustawie o ochronie danych osobowych;
- Ewidencja wydanych i utraconych dowodów osobistych - podlega ustawie o ochronie danych osobowych;
- Ewidencja pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie;
- Ewidencja czasu pracy pracowników Urzędu Miejskiego;
- Ewidencja zbiorów zarejestrowanych w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych;
- Ewidencja upoważnień do przetwarzania danych osobowych oraz do obsługi systemów informatycznych;
- Ewidencja upoważnień pracowników Urzędu do wydawania decyzji administracyjnych w imieniu Burmistrza;
- Ewidencja zamówień publicznych udzielanych w ramach wydziału OSO; - Ewidencja systemów informatycznych;
- Ewidencja środków trwałych i rzeczowych w ramach wydziału OSO;
- Prowadzenie archiwum zakładowego, akt wytworzonych w Urzędzie Miejskim oraz akt osobowych i list płac pracowników zatrudnionych w byłym Państwowym Ośrodku Maszynowym w Wyszkowie, podlega Ustawie o ochronie danych osobowych;
- Prowadzenie archiwum kopert dowodowych, podlega Ustawie o ochronie danych osobowych;
- Ewidencja kart drogowych samochodów stanowiących własność Gminy oraz OSP;
- Ewidencja wypadków przy pracy pracowników Urzędu Miejskiego;
- Ewidencja pieczęci i pieczątek;
- Ewidencja członków OSP zgłoszonych do ubezpieczenia;
- Rejestr budynków i lokali mieszkalnych;
- Rejestr osób i rodzin ubiegających się o najem mieszkań komunalnych;
- Rejestr osób i rodzin uprawnionych do lokalu socjalnego na mocy orzeczonych wyroków sądowych;
- Rejestr nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości;
- Rejestr zamówień publicznych;
- Rejestr wydanych decyzji z zakresu dodatków mieszkaniowych;
- Rejestr wydanych decyzji: - na zajęcie pasa drogowego - na wykonywanie zjazdów z dróg gminnych - na lokalizowanie w pasie drogowym obiektów nie związanych z gospodarką drogową;
- Rejestr zamówień publicznych;
- Rejestr Komitetów Społecznych;
- Rejestr spraw związanych z realizacją umów na: - utrzymanie zieleni na terenie miasta - utrzymanie zieleni w parku K.F. Wazy - omiatanie ulic, placów i chodników gminnych w Wyszkowie - utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych - utrzymanie czystości na terenach komunalnych - remonty cząstkowych dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej - remonty cząstkowych dróg gminnych o nawierzchni gruntowej - oznakowanie dróg gminnych;
- Rejestr spraw drogowych;
- Rejestr dzierżawców: - prywatnych przewoźników korzystających z przystanków - pawilonów handlowych zlokalizowanych na targowisku miejskim przy ul. Dworcowej - dzierżawców targowisk;
- Rejestr wydawanych decyzji na utrzymanie psa ras uznawanych za agresywne;
- Rejestr zgłoszeń padłego bydła w wieku powyżej 24 miesiąca życia;
- Rejestr miejsc pamięci narodowej;
- Rejestr nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości w sołectwach;
- Rejestr wydanych decyzji - zezwolenia na usunięcie drzew z terenu nieruchomości;
- Rejestr wydanych decyzji na: odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych;
- Rejestr postanowień w sprawie gospodarki odpadami; - Rejestr umów na przyłączenie i przyjmowanie wód opadowych do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej;
- Rejestr prowadzonych postępowań w sprawach przywrócenia do stanu pierwotnego wód na gruncie. - Rejestr planów miejscowych; - Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę planu miejscowego;
- Rejestr decyzji o warunkach zabudowy;
- Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego
- Ewidencja ksiąg stanu cywilnego;
- Rejestr aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego nadanych przez Burmistrza Wyszkowa;
- Rejestr wydanych zaświadczeń o zdaniu egzaminu na stopień nauczyciela mianowanego;
- Ewidencja szkół i placówek niepublicznych, prowadzona przez Burmistrza Wyszkowa;
- Rejestr żłobków i klubów dziecięcych prowadzonych na terenie gminy Wyszków.
- Wykaz dziennych opiekunów i podmiotów zatrudniających dziennych opiekunów
- Rejestr uchwał Rady Miejskiej;
- Rejestr wniosków i opinii Komisji Rady Miejskiej;
- Rejestr skarg i wniosków;
- Rejestr protokołów z sesji Rady Miejskiej;
- Rejestr protokołów z posiedzeń Komisji Rewizyjnej;
- Rejestr protokołów z posiedzeń Komisji Finansów i Gospodarki;
- Rejestr protokołów z posiedzeń Komisji Promocji i Kultury;
- Rejestr protokołów z posiedzeń Komisji Oświaty i Spraw Społecznych.
- Dokumentacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- Projekty rozstrzygnięć wnoszonych protestów wraz z uzasadnieniem;
- Centralny rejestr udzielonych zamówień publicznych na podstawie zawartych umów.
- Ewidencja skarg, wniosków i listów obywateli - pokój 139;
- Rejestr przyjęć interesantów przez Burmistrza Wyszkowa - pokój 139;
- Rejestr wpływającej korespondencji do Urzędu Miejskiego - pok. 145;
- Rejestr jednostek kultury - pokój 115.
- Rejestr mandatów karnych kredytowanych, wezwań,
- Rejestr zgłoszonych i wykonanych interwencji,
- Rejestr protokołów z użycia środków przymusu bezpośredniego,
- Rejestr protokołów użycia urządzenia kontrolno-pomiarowego do ilościowego oznaczenia alkoholu w wydychanym powietrzu (alkotestu),
- Rejestr zgłoszeń niewypałów,
- Rejestr użycia sygnału dźwiękowo-świetlnego pojazdu uprzywilejowanego,
- Rejestr rozliczenia miesięcznego paliwa (ilość przejechanych km i zużycie paliwa na 100 km),
- Księga inwentarzowa sortów mundurowych (stan w rozbiciu na poszczególnych funkcjonariuszy, okres używalności),
- Księga druków ścisłego zarachowania (wydawanie i rozliczanie bloczków mandatów karnych),
- Raport dzienny z przebiegu służby patrolu,
- Raport dzienny z przebiegu służby oficera dyżurnego,
- Karta miesięczna pracy funkcjonariusza.