Burmistrz Wyszkowa, działając na podstawie art. 33 ust. 1, w związku z art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.) informuje o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w postępowaniu dotyczącym wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na utworzeniu punktu zbierania złomu oraz prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania (odzysku) odpadów z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej za pomocą mobilnej kruszarki szczękowej na działkach nr ew. 1188/8, 1199/25, 1199/16 i 1199/19 przy ul. Zakolejowej 57 w miejscowości Wyszków.
W dniu 14 listopada 2013 r. do Burmistrza Wyszkowa wpłynął wniosek Kazimierza Kobiałki o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
Postanowieniem z 8 stycznia 2014 r. Burmistrz Wyszkowa nałożył na Wnioskodawcę obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko.
28 marca 2013 r. Inwestor złożył raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko.
Organem administracji właściwym do wydania decyzji w przedmiotowej sprawie jest Burmistrz Wyszkowa, zaś organami biorącymi udział w ocenie oddziaływania na środowisko, właściwymi do wydania opinii i uzgodnienia warunków realizacji inwestycji są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Wyszkowie.
Ponadto zawiadamiam wszystkich zainteresowanych o możliwości zapoznania się z dokumentacją sprawy, składania uwag i wniosków w formie pisemnej, ustnej do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej, bez konieczności opatrzenia ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, w ciągu 21 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 15 kwietnia 2014 r. do 7 maja 2014 r.
Uwagi i wnioski można składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wyszkowie Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, lub na adres e-mail: gmina@wyszkow.pl. Złożone wnioski zostaną rozpatrzone przez organ prowadzący postępowanie przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Z dokumentacją sprawy – wnioskiem o wydanie decyzji środowiskowej, kartą informacyjną przedsięwzięcia, raportem ooś oraz innymi aktami zgromadzonymi w sprawie można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie Aleja Róż 2, Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkalnictwa i Rolnictwa, pokój nr 113, w godzinach pracy Urzędu, poniedziałek – piątek od godziny 8.00 do 16.00.
Gmina Wyszków Powiat Wyszkowski, Województwo Mazowieckie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Obwieszczenie o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa
Informacje o stronie
Wytworzył: | Katarzyna Osińska |
Wprowadził: | Michał Mielczarczyk, data: 14.04.2014 r., godz. 10.48 |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Mielczarczyk, data: 01.07.2014 r., godz. 14.45 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
01.07.2014 r., godz. 14.45 | Michał Mielczarczyk | Zmiana przynależności strony |
14.04.2014 r., godz. 10.48 | Michał Mielczarczyk | Dodanie strony |