Burmistrz Wyszkowa, działając na podstawie art. 73 ust. 1 i art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.), w związku z art. art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 267) zawiadamia, że na wniosek Gminy Wyszków zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. "Przebudowa drogi gminnej – ul. Leśnej w Gulczewie, gm. Wyszków".
Jednocześnie informuję, że organ prowadzący postępowanie wystąpił o wydanie opinii w sprawie konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko przedmiotowego przedsięwzięcia do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Wyszkowie oraz Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie.
Strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie Aleja Róż 2, Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkalnictwa i Rolnictwa, pokój nr 113, w godzinach pracy Urzędu, poniedziałek-piątek od godziny 8. do 16.
Burmistrz Wyszkowa
Grzegorz Nowosielski
Gmina Wyszków Powiat Wyszkowski, Województwo Mazowieckie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego
Informacje o stronie
Wytworzył: | Katarzyna Osińska |
Wprowadził: | Michał Mielczarczyk, data: 15.01.2014 r., godz. 11.27 |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Mielczarczyk, data: 29.01.2014 r., godz. 14.27 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
29.01.2014 r., godz. 14.27 | Michał Mielczarczyk | Zmiana przynależności strony |
15.01.2014 r., godz. 11.27 | Michał Mielczarczyk | Dodanie strony |