Burmistrz Wyszkowa zaprasza do złożenia oferty na wykonanie: „Projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Wyszkowa dla wybranych terenów położonych przy ulicach: Centralnej, Stefana Okrzei, Dworcowej, Jana Matejki, Świętojańskiej, Tadeusza Kościuszki, Bankowej, 3 Maja".
Krótki opis zamówienia
Analizowane obszary rozproszone są w różnych częściach miasta Wyszkowa. Powierzchnia terenu objętego planem to ok. 13 ha.
Obszar opracowania jest zabudowany i zagospodarowany. Istniejąca zabudowa to zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna i wielorodzinna, tereny usług oświaty oraz innych usług, tereny zieleni urządzonej.
Obszar objęty projektem planu nie wymaga przekształcenia na cele nierolnicze i nieleśne. Plan należy sporządzić w skali 1:1000.
Zakres opracowania
• wykonanie wszystkich opracowań, których obowiązek wynika z realizacji ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
• uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień,
• uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów do projektowania w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, wymaganych przez jednostki uzgadniające,
1. Wykonanie planu, będzie polegało na:
1.1. przeanalizowaniu ustaleń obowiązującego planu, wykonanego w skali 1:1000 w całym zakresie,
1.2. dokonaniu oceny zmian, jakie zaszły w zagospodarowaniu przestrzennym i stanie własności oraz ich wpływu na możliwości realizacji zapisów obecnego planu miejscowego,
1.3. uzupełnieniu inwentaryzacji, w tym: zainwestowanie, użytkowanie, zieleń, infrastruktura techniczna, rejestr podmiotów gospodarczych oraz ocena istniejącego zagospodarowania z określeniem standardów jakości życia mieszkańców, itp.,
1.4. wykonaniu analizy i oceny zgłoszonych wniosków /sporządzenie rejestru graficznego/,
1.5. wykonaniu analizy stanu własności gruntów oraz wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
1.6. wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie ochrony środowiska przyrodniczego /m.in. zieleń, obszary chronione, gleby mineralne i organiczne, strefy uciążliwości, melioracje, ujęcia wody, obszary zagrożenia środowiskowego, itp./,
1.7. wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie ochrony środowiska kulturowego /m.in. strefy ochrony konserwatorskiej, archeologicznej, krajobrazu, rejestr zabytków, wartości ochrony wizualnej, itp./,
1.8. wykonaniu analizy uwarunkowań w zakresie układu komunikacyjnego /m.in. ocena stanu istniejącego, identyfikacja głównych problemów komunikacyjnych, wnioski do zmian istniejącego układu komunikacyjnego oraz kierunków rozwoju układu/,
1.9. wykonaniu analizy rozwoju funkcjonalno – przestrzennego /ocena realizacji rozwiązań przyjętych w planie ogólnym gminy, ocena aktualnych ustaleń planów miejscowych, wyodrębnienie obszarów problemowych – konfliktowych, wnioski do zmian w planie/,
1.10. dokonaniu syntezy uwarunkowań z określeniem zadań lokalnych i ponadlokalnych oraz wnioskami dotyczącymi preferencji bądź ograniczeń rozwoju funkcjonalno – przestrzennego gminy,
1.11. opracowaniu prognozy oddziaływania na środowisko,
1.12. opracowaniu prognozy skutków finansowych,
1.13. opracowaniu ekofizjografii,
1.14. określeniu stawki procentowej do naliczania opłat za wzrost wartości gruntów,
1.15. analizie przeprowadzenia procedury formalno – prawnej /uzgodnienia, opiniowanie, wyłożenie z propozycją ich rozpatrzenia zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym/,
1.16. przygotowaniu niezbędnych materiałów oraz zawiadomień i wniosków o uzgodnienie projektu planu,
1.17. wprowadzeniu zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień,
1.18. udziale w spotkaniach publicznych,
1.19. udziale w posiedzeniach i spotkaniach z mieszkańcami oraz Komisjach Rady Gminy,
1.20. rozpatrzeniu uwag wniesionych po wyłożeniu projektu planu w terminie nie dłuższym niż 21 dni od dnia upływu terminu ich składania,
1.21. wprowadzeniu zmian do projektu planu miejscowego, wynikających z rozpatrzenia uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień,
1.22. przedstawieniu projektu planu miejscowego wraz z listą nieuwzględnionych uwag.
2. „Dostosowanie uchwalonego projektu planu do standardów zapisu Dokumentów Planistycznych na potrzeby importu i eksportu dokumentów w ramach Modułu RP”.
Termin wykonania zamówienia : 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Kryteria oceny ofert : cena oraz dotychczasowa współpraca z Zamawiającym .
Ofertę wg załączonego wzoru, należy złożyć do 23.12.19r., do godz. 16.00 w zapieczętowanej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe - nie otwierać przed 27.12.19r., godz. 10.00”.
na adres: Urząd Miejski w Wyszkowie, Wydział Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, Aleja Róż 2, 07 – 200 Wyszków.
Na kopercie z ofertą należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz nazwę zadania, którego ona dotyczy.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wyszkowie w dniu „27.12.2019”r. , o godz. 10.00 w pokoju nr 130.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) - wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 EURO.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.