Burmistrz Wyszkowa, działając na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz U. z 2016 r. poz. 23 ze zm.), w związku z art. 71 ust. 2 pkt. 2 i art. 74 ust. 3 ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r., poz. 353 ze zm.)
zawiadamia,
że przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie ulicy Szlachetnej i ulic przyległych w Leszczydole-Nowinach strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy, a także wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów.
Postępowanie w przedmiotowej sprawie zostało wszczęte na wniosek Gminy Wyszków Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków.
Stronami w powyższym postępowaniu są właściciele i władający nieruchomością, na której realizowane będzie przedsięwzięcie, właściciele i władający nieruchomościami sąsiadującymi z planowanym do przebudowy odcinkiem drogi oraz każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie.
Strony przedmiotowego postepowania mają prawo do czynnego udziału w sprawie, mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy, wypowiedzieć co do zebranych materiałów oraz składać wnioski i uwagi w każdym stadium postępowania.
Z dokumentami zgromadzonymi w sprawie można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie Aleja Róż 2, wydziale Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, p. 129, w godzinach pracy Urzędu, poniedziałek-piątek od godz. 800 do 1600.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wyszkowie, oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wyszkowie, a także sołectwa Leszczydół-Nowiny, w terminie 7 dni od dnia doręczenia pisma.
Uwagi i wnioski można składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wyszkowie Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków lub na adres e-mail: gmina@wyszkow.pl. Złożone wnioski zostaną rozpatrzone przez organ prowadzący postępowanie przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Zgodnie z art. 49 ustawy z 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, doręczenie zawiadomienia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Burmistrz Wyszkowa
Grzegorz Nowosielski
Gmina Wyszków Powiat Wyszkowski, Województwo Mazowieckie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Zawiadomienie stron o zebranych dokumentach i materiałach przed wydaniem decyzji
Informacje o stronie
Wytworzył: | Katarzyna Osińska |
Wprowadził: | Michał Mielczarczyk, data: 16.12.2016 r., godz. 12.45 |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Mielczarczyk, data: 11.01.2017 r., godz. 15.02 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
11.01.2017 r., godz. 15.02 | Michał Mielczarczyk | Zmiana przynależności strony |
16.12.2016 r., godz. 12.45 | Michał Mielczarczyk | Dodanie strony |