Na podstawie art. 9 ust.3 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się ( Dz. U. Nr 209, poz. 12430) Urząd Miejski w Wyszkowie informuje, że osoby uprawnione, o których mowa w w/w ustawie chcące skorzystać ze świadczenia usług tłumacza języka migowego w sprawach należących do właściwości Gminy zobowiązane są do złożenia pisemnego zgłoszenia ,ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacjach nagłych.
Zgłoszenie w formie wniosku może być dostarczone:
- osobiście: kancelaria Urzędu, pokój nr 145 (I pietro);
- pocztą: Urząd Miejski w Wyszkowie, Aleja Róż 2,07-200 Wyszków;
- faxem:29 742 42 09;
- elektronicznie: e-mail:gmina@wyszkow.pl
Usługa, o której mowa wyżej jest bezpłatna. Odbiór dokumentów może odbywać się osobiście, pocztą lub elektronicznie.
Burmistrz Wyszkowa
Grzegorz Nowosielski
Gmina Wyszków Powiat Wyszkowski, Województwo Mazowieckie, Biuletyn Informacji Publicznej
Gdzie jesteśmy
Menu główne
Główna treść strony
Informacja dla osób niepełnosprawnych (niedosłyszących)
Informacje o stronie
Wytworzył: | Teresa Goździewska |
Wprowadził: | Michał Mielczarczyk, data: 12.04.2012 r., godz. 15.53 |
Ostatnia aktualizacja: | Michał Mielczarczyk, data: 12.04.2012 r., godz. 15.53 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
12.04.2012 r., godz. 15.53 | Michał Mielczarczyk | Dodanie strony |